Naturlige Siddestillinger – En guide til at komme i gang (E-bog)

En e-bog/manual/guide/program har set dagens lys. Omhandlende siddestillinger og hvordan de kan anvendes til at lindre smerter, genvinde bevægelighed og lægge et godt fundament for bevægelse.

Bogen er for alle som ønsker at tage ansvar for egen sundhed. Som er træt af at bruge tid på at strække ud og forsat være stiv.
Jeg har de sidste fem år undersøgt disse stillinger (læs mere om historien bag og squat positionen) fra mange forskellige perspektiver og selv brugt dem på egen krop og til klienter med stor effekt.


Naturlige Siddestillinger forside 2.0
Naturlige Siddestillinger, E-bog

Hvorfor sidde på gulvet? Det er ikke nødvendigt, der er stole og bænke alle steder. Så man kan gå gennem hele sit liv uden at skulle sidde på gulvet. For at det skal give mening, så prøv at stille dig selv følgende spørgsmål og svar på dem:

  • Hvordan er vi som mennesker skabt til at bevæge os?
  • Hvordan bevæger du dig?
  • Hvad gør du for at kompensere for, at du ikke bevæger dig som du er ment til?

Vi er stadig en del af dyreriget. Selvom vi nærmest er ved at uploade os selv i cyberspace, og vi endda eksempelvis kan få indopereret nye led, så kan vi ikke lade som om naturlove, biologi og fysiologi ikke gælder for os mennesker.

Vi er som mennesker ikke skabt til at skulle sætte tid af til træning. Træning er en moderne opfindelse så vi kan kompensere for at vi ikke lever som før.

Før ville det at få mad, vand og husly kræve at vi bevægede os varieret og alsidigt. Vi skulle måske gå langt, bære tungt, klatre i træer og ikke mindst sidde på jorden i forskellige stillinger for at hvile, arbejde, spise osv.

I dette materiale vil jeg fokusere på siddestillinger. Du får viden omkring forskellige siddestillinger, og hvordan de kan hjælpe dig med at lindre smerter og give dig mere bevægelighed uden at du skal tænke på at træne mere.

Stillingerne vil have effekt på hele kroppen, men især følgende led (og musklerne omkring) vil have gavnlig effekt af stillingerne:

  • Hofte/bækken
  • Lænderyg
  • Knæ
  • Ankel
  • Fod, hæl og tæer (især svangsenen og storetåen)

Du får 14 sider omhandlende hvorfor og hvordan. Der vil være en generel bevægelses vejledning, alle mine bedste tips og introduktion til hvordan du kommer i gang med 9 essentielle stillinger og inspiration til flere.

Når du køber bogen kan du også tilmelde dig gruppen på Facebook hvor du kan stille spørgsmål, få hjælp, dele erfaringer og lære fra andre.

Normal pris: 200 kr

Tilbud nu kun 100 kr.  

Overfør beløbet via:

  • MobilePay til 60191464 og skriv E-Bog, navn og email adresse
  • Reg. 5053 Konto nr.: 1303720 skriv E-Bog, navn og email adresse

Når pengene er overført vil jeg hurtigst muligt give dig adgang til PDF-filen via din email gennem Dropbox.

Spørgsmål: skriv en kommentar her på siden eller send en mail til info@bettermovefys.dk

Tag et lille kig ind i bogen:

 

Jeg håber du får lige så meget glæde af indholdet, som jeg har fået af disse stillinger og denne viden.

Skriv dig op til nyhedsbrevet og få besked når der kommer nye guides, instruktioner og andet inspiration: klik her

Thomas

 

 

 

 

 

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s